Gozdesari_1 Açıkçası tamamen önemsiz bir durum da olabilir, düşük tehlikesi de olabilir. Ben de yaşadım, hemen doktora gittik, çok şükür sıkıntı yoktu. Ancak dediğim gibi bazen durum önemli olabiliyor. Kahverengi lekelenmeler genelde daha güvenliymiş ancak durumu dışarıdan anlamak maalesef mümkün değil, doktor bakmalı.