Merhaba kızlar🌸 soracağım soru arkadaşımla alakalı,bugün 6+3 günlük hamile fakat kesesi gözükmüyor devlet hastanesine gidiyor doktor buranın cihazları beta 6.000 den aşağı göstermez demiş hatta düşük olmuştur falan diye kızın canını bile sıkmış ama ben betam 1.200 iken özel hastanede 4+3 günlükken gördüm direkt kesesini.. gerçekten özel ve devlet hastanesi farkediyor mu ? 🤷🏻♀️