mikican ben aldım canım kendine eziyet etme zaten onların bel yerlerinde kasmak için lastik var.ben 6 aylık oldum hâla lcw den aldığım pantolon ve eşohmanı giyiyorum.lcwnin hamile kilodu s beden aldım ondanda çok memnunum birtek eşohman giyince bollaşıyor , pantolonum güzel çıktı