sndsk ben 3. Aydan sonra başlamıştım magnezyuma iki ay kullandım ağrılarım bitince bırakmıştım magnezyumu. Ama bu aralar kendi isteğimle tekrar başladım magnezyum ve kalsiyum kullanmaya. Bi süre daha kullanmaya devam edeyim inşallah benim de geçer o durum🥺🥺 çok endişeleniyorum