inancin_annesi Aslibrk56 en son geçen çarsamba gittim 16+5 ti Bugun 17+3 ama bebiş 1,5 hafta önden gidiyor ultrosonda farklı cıkıyor benim hesabıma göre☺️😊 geçen hafta 194gramdı 🧿
annee27 Aslibrk56 1 hafta onde gidiyoruz oglusun boyu 14 cm kilo da 164 gr di 15+4 tu en son gittigimizde hareketlerini hissediyormusunuz acaba hanimlar 💙🤗😊
Burcu_yildiz_0 Aslibrk56 ben şuan 18im ama 17de gittim doktor boy kilo bişey demedi sordum daha küçük yarım kilo bile değil bi sonraki ay söylerim dedi🙄
Burcu_yildiz_0 inancin_annesi ben bi kere hissettim hatta dışardan da gözüküyordu bi daha hissetmedim iki gün oldu hissedeli
Syh42 inancin_annesi yok malesef hissedemiyorum henüz. Ilkinde tam 20 haftada hissetmiştim. Bi 2 hafta sonra olur diye umuyorum
annee27 Burcu_yildiz_0 bnde icerden pit pit vurmasini hissediyorm ama disardan hissedecek kadar siddetli vurmuyor bazen kayiyor. Ama daha cok kucuguz bikac haftaya daha siddetli olacgiz galiba 🙄😊🙏🤗
Burcu_yildiz_0 annee27 bende nane limon içiyodum bi baktım içimde bişeyler oluyo deli gibi vuruyo karnımı açtım baktım dışardan da gözüküyodu nane limonu içmeyi bırakınca duruyo içince vuruyodu bende korktum bi daha içmedim bi daha da hissetmedim🤔
annee27 Burcu_yildiz_0 onunla ilgisi yoktur korkma 🤗 ozaman snn bebis normalde de oynuyor ama cok hafif daha dikkatli takip edersen anlarsin annesi 😊🙏 cunku bnm bebegimde bazen cok nadir de olsa sert olabiyor ama normade kasıkta pit pit sanki baloncuk bagirsak hareketi gbi cok hafif ama dikkat edince hissediyorum😊