SAH35 Kızlar göğüs uçlarım çok acıyor kuruyor mu çatlıyor mu anlamadım lierac kremi göğüslerime de sürsem olur mu
Gokser SAH35 doktorum göğüslerden dizlere kadar aradaki tüm bölgeye sürmemi önermişti, ben sürüyorum ve bir rahatsızlık yaşamadım😇
Gokser e-tugcem bana 13. haftadan hemen başla demişti, ben 30a kadar başlamadım ama😬😬 şimdi bir iki haftadır bir sarı kantaron yapı bir lierac jel kullanıyorum... çok şükür henüz hiç çatlağım i, kaşıntım, kuruluğum vs yok🙏😇
e-tugcem Gokser ay çok sevindim ya inşALLAH benim de çatlağım olmaz çok teşekkür ederim bilginiz için inşALLAH bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🥰