Feyzakaan Selam aranızda doğum raporu alan var mı aldıysanız ne şekilde alınıyor ödemesi ne zaman oluyor bilgi verirmisiniz 🙏
Ecrinbzkrt Feyzakaan cnm sana en iyi bılgıyı 170 verır arar herseyı sana guzelce anlatıyolar bende onlardan öğrenmıstım
Seymasezer Feyzakaan ben 32 de yıllık iznimi kullandım 2 hafta bide rapor çaktım 10 gün 😂 36. Haftada çıkmıs oldum doğum iznine lakin parası ne zaman yatar bende merak ediyorm :)
Feyzakaan Ecrinbzkrt cnım onlar tam bilgi vermiyor sadece 16 haftalık rapor günümü söylüyorlar ödeme ne şekilde oluyor 2 kere olarak mı tek seferde mi yatırılıyor onunla ilgili bilgi vermiyorlar bana onlar gerekli
Feyzakaan Onlar net bi açıklama yapmıyorlar sadece 16 haftalık rapor günü mü oldugunu söylüyorlar ödemeler ne şekilde yapılıyor 2 kere şekilde mi tek seferde mi yatırılıyor onunla ilgili bilgi vermiyorlar bana onlar lazım
Ecrinbzkrt Feyzakaan cnm genelde tek sefer yatırılmıyor benım arkadaslarıma hep 2seferde yatırdılar ödemeyı ama belki tek seferde yatan vardır
Seluna Bende rapor alacağım çalışamaz raporu, 35. haftamdayım, ama kendi doktorum özel muayenehane olduğu için vermiyor. Bana yakın herhangi bir özel hastaneden herhangi bir kadın doğumcudan mı alacağım raporu? Yardımcı olur musunuz ?
zntrkn Seluna evet canım durumunu anlat son adet tarihine göre yazarlar benim de doktorum özel muayenehane bende aynısını yapıcam SGK anlaşmalı özel hastaneye git
Toprakkkmilaaa20 Seluna hangi hastanede doğum yapçaksanız ordan alabilirsiniz doktorunuz yönlendirmedi mi
Ezoczr Rapor parasını aylık olarak da tek sefer de de alınıyor bu işveren tarafından düzenlenen bişey kendın işverenle konuşp ben paramı tek sefer de almak istyrm demen gerekiyor yada aylık olarak
Seluna Ezoczr birde aklıma takılmışken sorayım, devlet hastaneden almak şart değil dimi raporu ? Özel hastaneden herhangi bir kadın doğumcudan alınca da oluyor.
Feyzakaan Ezoczr nasıl yani 32. Haftada ayrılanlar genelde 2 sefer alır diyorlar dogum gerçekleştikten 15 20 gün sonra geri kalanı da rapor tarihi bitiminden sonra deniliyor tek seferde nasıl alınıyor doktor 2 kere rapor yazmıyor mu bi dogumdan önce biri dogumdan sonra yazılmıyor mu
Ezoczr Seluna ben bu hafta alıcam özel yani ablam aldı özelden onun calştıgı yer aylık olarak sgk ya bildrmiş