Canım iöncelikle çok geçmiş olsun bak benimde boyleydi resim attım ben resmen ağlıyordum inan bana doktora gittim hap verdi krem verdi ama nafile soğuk duş falan hepsi ni yaptım geçiyodu geri geliyodu benim hep dua ettim ayet el kürsi okudum yani tek diyebileceğim Rabbimden şifa buldum yoksa hiç bişey geçirmedi beni bide bizim koye gittim o ara şifalı suyla yıkandım bi daha hiç tekrarlamadı ama stresten kesinlikle uzak dur hamileydim bende 4 buçuk aylık çok zordu ama şükür geçti Rabbim sanads şifa versin