Vnsgb ben 2.ayumdam itibaren 5.ayın sonuna kadar çok şiddetli yaşadım, tabiri caizse hamile oldugumun farkına varamadım bu sıkıntıdan,ne denediysem fayda vermedi. Kadın doğumcumla aynı hastanedeki dermatologumun verdiği hiçbir ilaç, krem fayda vermedi çaresiz kortizon serum tedavisi uyguladı bana 3 günlük ama 15 gün sonunda yeniden başladı 2.kez bu kortizon serumu aldım, ve azalarak bitti elhamdülillah, ne yaşadığınızı çok iyi anlıyorum, geçmiş olsun