Ravza123 benim oğlumda sürekli kabuzlık yaşıyorduk doktora götürdüysemde bi çözemediler uğraşmak istemiyorlar yada güya özel di bide sonra başka bi özel hastaneye götürdü tanıdığımız doktora oda bagırsak film çekti doğuştan bağırsağı iki tur dönemeç olduğu için zor yaptığını söyledi ne yapıyorsan devam et şuanda küçük poposunu kullanamıyor ama ilerde ıkındıkça uğraşarak yapar rahatlıkla dedi yaşı müsaid olsa ameliyat yapar dönemeçli yerleri keser düzeltirdik ama çok küçük olmaz dedi ve ben sürekli kuru kayısı suyu yogurduna keten tohumu koyuyorum çorbasına yemeğine hep zeytin yağlı yapıyor ve keten tohumu da koyuyorum pekmez ile su karıştırıp içiriyorum siyah un ile kekini falan yapıyorum kepekli ekmek tam buğdaylı ekmek kullanıyoruz şükür rahatlıkla yapıyor artık tabi birde osmolok ilacın aynı görevi yapıyorlar ama bizim kimin adı duphalac onuda her öğün düzenli veriyorum birde sabah öğle akşam sıcak su doldurup 15 20 dakika içinde oturtuyorum eğer bi ihmal olsun hemen kabız olur o yüzden düzenli bunları yapıyorum süt çok verme ben süt veriyorum arada ama içine de biraz su karıştırıyorum doktorum dedi zaten hazır çikolata kek vss cips. Vermesin verilmemesi gerek zaten kabız olsada olmasada ben çok çekiyorum hem yavrum hem ben kavızlıktan ne olduğunu iyi bilirim çaresiz kalıyor insan ne yapacagını şaşır rabbim kolaylık versin bebeklerimiz rahatlıkla yapsınlar rabbim hiç bir bebeğimize hastalık göstermesin inşallah