Bebegiimle Ezoczr bende idrarda protein çıktı sonrasında bi test daha yapıldı ve ondada gebelik zehirlenmesi çıktı maalesef
Ezoczr Bebegiimle bu hafta tekrardan yapılcak testler .. herangıbı belirtisi oluyo mu gebelik zehirlenmsnın
Bebegiimle Ezoczr bende hiç bişey yoktu bi anda oldu şuan kontrol altındayım sıkı takip yani bebegimiide erken alacağını söyledi doktorum riske atmamak adına siz kaç haftaliksiziniz
Mrvfndk Kizlar ben hic bilmyrm bu idrarda proteini anlatırmısınız. Neden olur zarari etkisi nedr yaa hic bilgm yok. Ben bir kere vermiştim hamilelgmn basinda baska da ne kan ne idrar vermedim yani .
Bebegiimle Mrvfndk yani herkese testi yapiliyormu bilmiyorum benim doktorum şüphe üzerine yaptı ve malesef doğru çıktı
Bebegiimle Ezoczr iyi haftanizda erken değilmiş bizde 32 olduk 34 e kadar bu şekil devam etse iyi olur dedi doktorum ki muhtemelen 34 e olacak doğum
Bebegiimle Anlattığım herkeste olacak diye bisey yok bu arada korkutmak degil maksadim yanlis anlamayın ben sadece kendi basima geleni anlattim😊