Erkanpasam Adet gecikmemin 10 gunude kan testi yaptirdim negativ ama hala adet olmadim yinede hamile olabilirmiyim
Sevdiss_17 Erkanpasam cogu kisi gec dollenme oldgu icin adet gectikten bayaa sonra ogrenmis ama istiyosan bi idrar testi yap belki silikde olsa cikat
Tuqceee33 Erkanpasam idrarda çıkmıyorsa kan ver kanda çıkmıyorsa doktora görün eğer gebelik ultrasondan görünmüyorsa zaten doktor hap verecektir onunla adet görürsün👍🏻
Ebaki Erkanpasam yumurtlama takibi yaptın mi cnm yumurtlama Geç olmuş olabilir bnmde 40.günde geldi adetim
zelis63 Erkanpasam ya ablamında senin kadar gecmişti hemde daha fazla bebek yoktu doktor adet sökücü verdi
Susamvemom Erkanpasam ben oldum cok sukur kuzum ama hayıt suyuyla 3. Gün bugun ve hemen söktü kahverengi falan gelıyor 🙏🏻 Darısı sana cnm