Msltms bende bir ay kullandım bebek için ve erken adet oldum 1,5 hafta önce. Üstüne de memnun kalmadım. Hamilelik garanti diye söylediler tabi allahtan herşey ama olmadı yani üstüne erken adet oldum. Neden olabilir diye sordum kendilerine hiçte tatmin edici cevap bile vermediler üstelik ilgisizler de . Açıkçası memnun kalmadım 👎