Greyy90 Semiha89 kızım 24+4 de 740 gramdı 27. Haftamdayım yarın gidicem bakalım tontişim ne durumda 😍
Sinemustafa2008 Bizde bu gün 25 haftalık olduk çarşamba günü Dr kontrolüm 23+2ken gitmistim 678 gramdı şimdide 850 gram olmuştur diye düşünüyorum
ElanrBlkc Sinemustafa2008 göbüşün büyükse senin bebişte baya büyümüştür 😎 beni gören ikiz sanıyo. Hatta bn bile şüphelendim 😂😂
KubrAbdullahh ElanrBlkc benmkinede fazla dedi doktorum bende ne et ne balık ne tavuk yiyodum meyve ekmek yiyodum 30 haftalıkken 1650 ydi 33 haftalıkken 2250 dedi biraz haftasına döndü normale dedi doktorum minyonum ben die normal yapamam die kilo almasını istemyo
Sinemustafa2008 ElanrBlkc bende 66 hamile 82 kiloydum 23 haftalıkken doguma kadar 100 kilo olurum eşimden kilolu 😂😂😂