Cümleten selamın aleyküm hanımlar
Bugünkü kontrolde bebişin beyininse sıvı görüldüğü söylendi😓😥Kan tahlili istendi çarşamba sonuç göstermeye geleceğim. Devlet hastanesine gittiğim için net bilgi verilmedi.🤯😡
Böyle bir durum yaşayan/olan var mı ya da bu şekilde doğum yapmış olan var mı? Neler yaptınız?
Moralim çok kötü oldu 😢 düşünemiyorum. bize bir yol gösterin 🙏🤲