Arkadaşlar 40+2 olduk. Dün düzensiz olarak başlayan sancılar akşam 18.00 civarında 15 dkda bir olmaya başladı. 21 civarında 10 dlya indi. Çok yorulmuştum biraz uyudum gece 12.30dan itibaren sabah 4de kadar 10 dk bir olmaya devam etti. Sonra sancılar durdu. Yorgunluktan bende uyuyakalmışım. Yaklaşık bir saattir düzensiz oluyor. Bu normal mi? Nişan dedikleri şey kanlı olmak zorunda mı? Mukuslu bi akıntı gelmişti dün.