Bende 5 haftalıkken kendi arabamızla 8 saatlik ve 6 saatlik 2 yolculuk yaptım doktorum her saat en az 10 dk mola verip yürümen lazım demişti. Sırtının arkasına da yastık koy demişti ama benim bel ağrım olduğu için de bunları demiş olabilir. Bir sıkıntı yaşamamıştım çok şükür.0