Merhaba kızlar bugün 28+0 olduk doktor kontrolü vardı . Bebeğin kilo ve boyu 10 gün önde gidiyor dedi . 1400 gram olmuş mesela. Yalnız ben korktum acaba iri bebek olup normal doğumu engellermi diye sizlerin görüşü nedir böyle birşey yaşayan var mı . Bebeğim erkek ve ilk hamilelik