Deletedmom138 şekere pudra şekeri yanlış yazılmış galiba canım.😂ama galiba çileğe pudra şekeri diyorsun oğlumda öyle yiyor.Ama Benim gebelikten değil daha öncede tuz serpiyordum,bilmiyorum bir ara esti yaptım çok güzel geldi.Bu gebeliğimde de malum bir meyve var rüyalarıma giren,o çıkmayınca yine çilekle avunuyorum..