kac haftalık oldgumuzu tam olarak nasl anlıyoruz mesela ben suan 30+0 gorunuyorm uygulamada. bu ne demek oluyor yani 30 haftamı doldurdum mu yoksa 29 u doldurup 30a yenı mı gırıs yaptm.
Dogum ıznı hesaplaması ıcın bıran once cevaplandırrsanz mutlu olurm:)