zelihakoca Ben tüp bebek tedavisine başladım iki gün sonra yumurta toplama işlemi olacak çok zor mu acaba uyandıktan sonra çok sancı oluyor mu?
Meleginannesi55 zelihakoca hiç sancı olmadı sadece bi uyudum bi uyandım zaten çok kısa sürüyor korkulucak birşey değil
Cananp zelihakoca canım hiç endişelenme zaten anestezi ile yapıyorlar, uyandığında çok hafif ağrıların olacak ama çok zor değil inan 2 gunde topladım ben
cansel30 zelihakoca anestezi alıyorsun hiç birşey hissetmiyorsun ama işlemden çöküp uyanınca biraz sancın 2 3 gün kadar da karnında şişlik ve gaz olabiliyor korkulacak hiç birşey yok rabbim yardımcın olsun
Twinksmom zelihakoca Hayır zaten kısa süreli bayıltıyorlar uyandığımda sersem gibiydim 20 dk sonra her şey normaldi ağrımda çok az sanki karnımın içi ağrıdı gibi abartısız bir ağrı
zelihakoca Cananp hanı canım bendr bide polikistik over var fazla yumurtadan hormonların yükselecek nasıl olacak bilmiyorum
Cananp zelihakoca bende polikistik over vardı.çok fazla düşünme stres yapmaman lazım sadece yumurta toplama işleminden sonra yataga gir dinlen gerekirse wc dışında çıkma rahimini ve vucudunu iyice dinlendir