17haftayık hamileyim , yaklaşık 3-4 gündür farkındayım gece sağa veya sola dönüp yatmak istediğimde hangi tarafa dönersem o kasığım çok ağırlıyor mecbur sırt üstü yatıyorum . Gün içinde yatınca ağırmıyor yada gece yatağa girince ,gece yarısı oluyor idrarım sıkışıyor ondan oluyor sanıyordum ama bir süre sonra tuvalete kalkmazsam bile geçiyor ,korkmaya başladım Benim gibi olan var mı normal mi bu durum ??