Hhilall benimde ilk haftalarda bir k ac gün süren kanamam olmuştu, hemen doktora gittim, kese dışında bebeklere zararı yok demişti, ilaç verdi kullandım ve çok dikkat ettim, yerleşme kanaması da deniliyor, yine de ihmal etmeyin mutlaka doktora kontrole gidin çünkü herkeste aynı olmayabilir.