Doktor olma demiş sorumluluk kabul etmiyorum demiş. Sağlık bakanlığı zaten zorunlu kılmıyor bu aşıları, yan etki durumunda onlarda sorumluluk kabıl etmiyor. Bu aşılar bazı bünyelere zararlı. İnsanlar kendilerğ zarar görmedi diye ölesiye savunuyor aşıyı. Hayır aşıyı üreten firma bile sayfa sayfa yazıyor yan etkilerini. Bizim insanımız nedense babasının oğlu gibi savunuyor. Dediğim gbi aşılar herkese uymayabiliyor doktorunuz o yızden olmayın demiştir. İnşallah sizde yan etki felanyapmaz.