ZhraB ay bacım aynı durumdayız yavaş ve çok güçlü vurmuyor gün içinde az hareket ediyor kiloda var tabi bende onunda yeri daralmış tr diyorum bi yandanda içim içmi yiyor çarşamba hasteneye gidicem dört gözle o gğnğ bekliyorum umarım sağsalim kucağımıza alırız bebişlerimizi