beyzabali76 abartmadan yiyebilirsiniz en azından şeker boyutuna dikkat ederek sütlü tatlılar vs ya da içindeki şeker oranı daha düşük hafif tatlılar tercih ederek. Aksine onlarda mutlu olup oynasıyor lar içeride 🥰 bu bir dönem tadını çıkartıp yiyebilirsiniz sağlıklı olan boyutlarda. 9 ay sonra zaten hep diyet kontrol ya da bebek bakımından dolayı yiyememezlik yaşanacağı için . 9 ayda tadını çıkarabilirsiniz tabi sağlık hijyen ve abartı konularda dediğim gibi dikkat Li davranarak .👍