Canım hiç sıkma canını ben ilk kızımı 12 sene önce 2kilo 150 gram olarak doğum yaptım şimdi görsen maşşallahi var ikinci oğlumu da 8 sene önce 2 kilo 780 gram doğum yaptım ikisi de çok sağlıklı yani demek istediğim kilo değil sağlık önemli şimdi 36+4 üm senden sadece 200 gram fazla ki doğumda şişliği inicek bunları düşünüp hiç canını sıkma kiloya takılma sağlıklı bir şekilde doğması için dua edelim 🤗🤗🤗