Hamile liginin ilk aylarında aycekirdegi ne aşerdim iki üç gün paket paket yedim ve tuzlu. Normalde hiç yemem. Sivilce yapar diye kabak çekirdeği alırım. Ama aşerdim ve yedim. Bi zararını görmedim. Tahlilleri de iyi çıktı sonuçta. Ama 6.ay bitti şimdi tatlı yiyorum çok. Önceden de tatlı aramıyor tuzlu eksi yiyordumm