Kizlar akıntısı hamileyken düzenli gelenlerin yani kesilmeyenlerin bebegi iyi demek diyorlsr doğru mu benim adet gelir gibi hissediyorum normal geliyor bunu duyunca psikolojikmen bebeğim iyi diyorum sürekli 😏 birde karni arada küçülen varmi ben 14haftaligim karnim küçüldü ya orta boy bir top büyüklüğündeydi suan küçük bi top var önümde normalmi sizce