Sudeszr Saglik ocagina gittim bugun. Kansizligin baslamis kendini besleyemiyorsun kendine bakamamissin gibi seyler soylediler cok uzuldum halbuki hep yiyorum sadece sabahlari erken kalkmak zor oluyor benim icin