19 ay oldu dogum yapalı ama hala düzene girmedi. Emziriyorum normal midir ne zamana kadar böyle olur. İlk zamanlar çok yogun ve uzun sürüyordu son 4 aydır 1 gün akıntı şeklinde geliyor 2. Gün lekenme 3. Gün bitiyor 😞 gece cok kalkıyor emmeye üstüm hep açık acaba üşütmekten olabilir mi