Vhdeucr42 15 haftalığım bi kaç gündür diş ağrısı çekiyorum bununla birlikte baş ağrısı çekiyorum. Diş ağrısı çeken var mı neler yaptınız ?
Esranisa Vhdeucr42 bence hemen doktora git tedavini yaptır ben 37. Haftadayım 3 aydır canımı alırcasına ağrıyo uyuduğum günlere şükür ediyorum ben geç kaldım acısını çekiyorum😔
Bsygt 33 haftada 20 lik diş ağrısı çektim. Ağlıyordum artık.. en sonunda izin kağıdı alıp çektirdim. Ama o zamana kadar karanfil yağını pamuğa döküp kullandım büyük oranda ağrıyı dindirdi..
Zlnklc Canim bnde diş agrisi cekiyordum doktor parol verdi 500mg 16 haftaligim 5.aydan sonra dolgu yaptiriliyormuş