demetard benim öğrencim var Eftelya çok şirin bir kız. Önemli olan sizin içinize sinmesi bence. Ayrıca ergenlik dönemlerimde dinlediğim bir grubun Eftelya diye bir türküsü vardı. Ben belki de Yunan izlerinin de silinmediği bir coğrafyada yaşıyorum diyedir o türkü beni hep etkilerdi ayrıştırmaya değil birleştirmeye yönelikti. Keşke çocuklarımız kendi isimlerini kendileri seçebilseler. Yaşadığımız coğrafya, isimlerin her yerde farklı geçen anlamları, zaman zaman eşimizle bile bu konuda çatışmamız, kaynana kayınpeder ismi konulması baskısı vs vs anne baba için zor bir karar.