nevaMustafa Ben gecikmenin 10. Gününde yaptım çıkmadı. Sonraki gün yaptım çıkmadı. Kan testi yaptırdım orada çıktı. Kan testinden bikaç gün sonra yine test yaptım ve o zaman çift çizgiyi görebilmiştim. İnat ettim testte de görcem diye 😂 görünce tamam dedim. Yani daha erken o yüzden hemen üzülmeyin sabredin.