Suyunannesi Merhabalar 😊 ben 10+5 günlüğüm haftaya kontrole gidicem.bebeğimin cinsiyeti belli olur mu sizin kac haftada belli oldu 😊
SerenYiitolu Suyunannesi bebeğine bağlı🙂 ben 12. Haftamda öğrendim hemen gösterdi ama bazı bebekler hemen göstermiyor kendini🙂)
SerenYiitolu Aminn 🙏🏻 Çok teşekkür ederim sizde öyle inşallah sağlıklı sıhhatli olsunlarda cinsiyetin pek bi önemi yok ne olursa çok mutlu oluyor insan zaten😍☺
Suyunannesi SerenYiitolu amin çok teşekkür ederim tabiki öyle kız erkek farketmez ama insan merak etmiyo değil şimdi 😊
SerenYiitolu Aynı zamanda bazı doktorlarda hemen söylemiyor emin olmak istiyor benim doktorum benden çok heycanlıydı hemen söyleyiverdi😂😂😘
SerenYiitolu Suyunannesi kesinlikle o merakta çok güzel ben hep kız hissediyordum hatta göbeğimi istemsiz kızım die seviyordum😀
Ebru4178 Suyunannesi şuan 28 haftadayım canım ikinci gebeliğim bir oğlum var günler geçtikçe ağırlaşıyor insan rabbim tamamını erdirsin inşallah 🙏❤
KeriminAnnesi Bana 12 haftada kız dedi doktor sonra 16. Haftada erkek olduğunu söyledi şimdi 18+5 erkek 😂