Canım kullandığın hap muhtemelen GYNOFERRO. Bana da 4üncü ayın başında vermişlerdi ilk kullanımımda hastanelik oldum evin heryerini batıracak ladar çıkardım hap bence de çok kokuyor ve kapsülü çok büyük. Benimle hastanedeki doktorum haricinde sağlık ocağında ilgilenen bir ebe var o sağlık bakanlığının gebelere ücretsiz verilmesi için dağıttığı başka bir demir hağı verdi 50 mg adı Vegaferon. Bir sor doktoruna uygun görürse ona başla asla kokmuyor ve küçük olduğu için kolay yutuluyor.