Arkadaşlar kızım için oyun parki var (kızım olmadan hediye gelmişti eşimin arkadaşı hediye etmisti) fakat yatak odam dar olduğu için onu koyacak yer bulamıyoruz.5 nisanda a101 e beşik gelecek ölçüsü biraz daha küçük gibi geldi bana kullanışlı midir diye bilemedim. Önceden alan veya çevresinde alıp kullanan var mi?