Meleginannesi55 Slm kızlar çikolatamı kendim yapmak istiyorum acaba nerden temin ederim yapan varsa yardımcı olabilirmi🍩🍩🍩🍩🍩🍩😚😚😚😚😚
2104 Meleginannesi55 bnde kendim yapıcam. Çikolataları tatbaktan alıcam üzerine kurdela ve pleksiden isim yada şekil yaptırıcam cokta guzel ve maliyeti daha az olucak 👍 pleksilee parti malzemeleri satılan yerlerde yapıyor.
Fatma48 Meleginannesi55 valla canım hamilesin yorulduğuna değmez ben hacışeriften yaptırdım tanesi 1 TL çok güzel ve kaliteliydi. İsme özel yapıyorlar
BlgnRb Meleginannesi55 ben n11 den sipariş verdim isimli madlen 144 tanesi 80 tl idi sanırım bugün geldi tadı da gayet güzel https://i.hizliresim.com/jZzzjg.jpg
sryvzozgn Fatma48 merhaba şehir dışına sipariş ile yapıyorlar mı acaba bende yaptıracağım sizinkini begendim
Fatma48 sryvzozgn bu modeli ben beğendim İnternet sitesine bakmanızı tavsiye ederim benim bulunduğum yerde dükkan olduğu için ben gittim beğendim ve aynı gün akşam teslim aldım adet fiyatı 1 TL idi.
Fatma48 Meleginannesi55 walla canım benim bulunduğum yerde hacılerif dükkan olduğu için gidip ordan sipariş verdim. Aynı gün akşam teslim aldım tabiki özel metal kutular var ama saçma pahalı hiç gerek yok. Ama yine mağazadan alırsan pembe kutuda verirler.