Ben de aynı durumdayım 4 gündür gece kendi oksurugume uyanıyorum nefes alırken öldürmekten nefessiz kaldığım oluyo ve karnım aciyo bu yüzden , doktora gittim kadın dogumcum göğüs hastaliklarina görün bı dedi , inada gittim hamileyim diye ilaç yazmadı sadece bütün açıcı sprey verdi bunuda gece kullan sadece çok sıkma dedi , doğal yollarla geçirmeye çalışıyorum , bal süt limon vs