Kızlar saat 11:50 de normal doğum yaptım
hemen yazmamınsebebi bir kişi bile olsa belki kararını etkilerim die
yoksa size sonra uzuuun uzuun yazıcam
şimdilik tek söyleyeceğim epidural aldıktan sonra kuş gibi oldum sancım öyle rahatladı ki akdi takdırde her sancıda resmen uğunup ağlıyordum
ama epidural sonrası okadar iyiydi ki
en azından doğuma takatim kaldı diğer türlü kesin beni sezeryana alın derdim 🙈🥰
hepinizi öpüyorum