Öncelikle herkese merhaba acaba bende buraya hikayemi yazabilir miyim bir gün diye düşünmüyor değildim çok şükür o gün geldi de çattı. Allah isteyen herkese versin inşallah. Yaklaşık 1 haftadır ağrılarım vardı ben yalancı sancıdır diye hiç umursamadım. 28 şubat cuma günü kontrole doktora gittim . Nts ye bağladılar beni. Ve doktorum herşeyin iyi olduğunu söyledi. Ama benim ağrım vardı. Ağrım var dedim. Hazırlık ağrıları dedi ve haftaya cuma için randevu verdi. Hafta sonu annemlerde kaldım ne olur ne olmaz diye. Eşim malesef işinden dolayı yurt dışındaydı ve kayinvalidem tek başına beni hastaneye götüremezdi her ihtimale karşı hazırlıklı olmalıydım. Sürekli sancılanıyordum. Neyse 2 mart 'ta sancılarım gelip gitmeye başladı ve ben dinlenirsem geçer düşüncesiyle uzandım uyumaya çalıştım ama nafile. Birden migde bulantım oldu ve lavaboya kostüm istifra ettim anne bugün doğurmasam iyidir dedim. Ve o gün hazırlandım kiz kardeşlerimle evime geldim. Çok şükür ki annemlere de yakınım olasi durumda herkes koşar gelirdi. Neyse eve geldim kuzenlerimi aradim kafam dağılır ağrıyı unuturum düşüncesiyle kuzenlerim kiz kardeşlerim evimde oturmuş sohbet muhabbet ediyoruz haliyle benim sancılar gelip gidiyor rengimde solmuştu korkuttular bir şey olursa diye ama ben yine de normal halsizim diyip gecistirdim. Ama yine erken daha doğuma doktorum herşey normal sancılar da yalancı kasılmalar dediği için hiç doğumu düşünmedim haliyle. Kizlar kalktı eve gitti. Kardeşlerimden biri yanimda kaldı sağolsunlar. Saat 5 civarı sancim arttıkça arttı. Annem arayıp sordu düzeldin mi diye ağrılar daha da sıklaştı dedim. Doktoru ara dedi. Aradım ve hemen hastaneye gel dedi. Gittim. Yatışımı yaptı ve yemek yemeni yasakladı. Ağrı kesici serumlar verdi ağrılar belki yalancı kasımlalardır düşüncesiyle. Ama serumu aldıkça sanki azıyordu ağrılarım. Hemsire her geldiğinde ben çocuk gibi ağlıyorum dinmiyor bu ağrı diye. Hemsire de şaşırdı en etkili ağrı kesici bu diye. Nts ye de bağlıyım haliyle ama sanci pek görünmedi. Neyse sonra bir ara sancim yükseldi sonra yine normale döndü. Ağrı kesici serumlar iğneler belki hafifletir diye sabaha kadar verdiler. Ben de daha da şiddetlendi ve çatı muayenesini yaptı hemşire 1 cm açıklığı var ağrıdan deli gibiyim. Doktorum sabah gelecekti ve biz sabaha kadar bekledik belki bu ağrılar bir sekild3 durur doğumu dururabilirler diye olmadı. Kızım artık gelmek istiyormuş meğerse. Sabah 9 civarı doktorum geldi çatı muayenesini yaptı ve geceden bu yana 1 cm açılmam dışında açılmam olmadı. Çatı dar ve sana suni sanci versek bile açılma olmaz zorlasak bebek için iyi olmaz dedi. Normal doğum için diretirseniz deneriz dedi. Bende bebegim sağlıkla dünyaya gelsinde önemli değil sezeryan olsa da olur dedim. Bu durumda artık seni eve gönderemem. Doğum sancin başlamış ve dünden beri durdurmak için elimizden geleni yaptik işe yaramadı. Bebek doğmak istiyor dedi. Sağlıkla gelsin yeter ki önemli değil dedim sezeryan olsun dedim. Ve 10 da ameliyathanede görüşürüz dedi gitti. Ben şoktayim hala. Ve olası durumda da küveze alabileceklerini de söyledi doktor korktum ve çok dua ettim gerek kalmasın diye. Ameliyathaneye almaya geldiler ben korkudan titiriyorum. Ilk defa doğum yapacam ve çok korkuyordum. Neyseki ordaki hemşir ve hemşireler sagolsunlar çok ilgililerdi ve bana ameliyathanede olduğumu bile unutuldular gerçekten sağolsunlar. Doktorum geldi ve başlıyoruz dedi. Ne yaptıklarını anlayamadım. Şuan deneme yapıyorum diye beni kandırdı ve sanırım o esnada ne yaptıysa karnımın derinliklerinden bir ağlama sesi duydum. Kızım daha karnımın içinden ağlıyormuş. Şok oldum orda birden gozlerimd3n yaş akmaya başladı. Nasıl oldu anlamadım hemen bebegim dünyaya gelmişti. Ağlaya ağlaya hemen ten teması kurduk ve bebeğimi giydirmek için odadan aldılar . Bende kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyordum. 20 dakika sonra kızıma kavuştum hemen emzirmek istedim ve emzirdim çok şükür sağlıklı bir bebek olarak dünyaya geldi ve bugün biz 7 günlüyüz. Çok şükür Allaha sağlıkla sihatle kızıma kavuştum. 🙏🙏🤱🤱❤❤ Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin. Sakin korkmayın doğumdan ve bebeğinizi kucağınıza aldığınız an dünyaları unutuyorsunuz bunu da unutmayın. Allah isteyen herkese nasip etsin. Hamile olanları da sağlıkla sihatle bebeklerini kucaklariniza almayı nasip etsin. Hakkınızı helal edin.Sağlıcakla kalın. 🙏🙏🤱🤱💜💜❤❤🥰🥰🤩🤩