Kızlar ben anne yanı olarak kiwi sleeper beşik almak istiyorum. Yatak odam küçük ve ya ahşap sepet beşiklerden alıcam yada bez tarzı ve ikisinin arası bi onu gördüm. İşin açıkçası ahşap olanı tek tek sök kutusuna köy vesaire yerine kiwi sleeper bana daha mantıklı geldi ayrıca fiyat olarak ta. 8 ay yatsa ve daha sonra yavaş yavaş odasına alıştırırım diye düşündüm. Alan veya çevresinde kullanıp memun kalan oldu muu🤗