Deletedmom138 Semadefne35 Ayy heyecanını yerim ya ne güzel Rabbim kolaylıkla doğurmanı nasip etsin. Normal mi olacak sezeryan mı 😍
Songsong 🤲🏻 allah yardımcın olsun canımmm ohh kurtulyorsun yepyeni bir süreç başlıyor saglıkla gelsin
Semadefne35 Deletedmom138 öyle değil işte dikişlerin hemen iyileşmiyo hayat boyu onun hassasiyetni yaşıyosun
Deletedmom138 Semadefne35 hayatım artık onlarında kolayı çıktı lazerle dikiyorlar merak etme korkma, özelde mi doğum yapacaksın
Deletedmom138 Semadefne35 yaa dediğiniz gibi mi gerçekten sezaryen için devlet hastanesi can sıkıcı olabiliyor
Semadefne35 Deletedmom138 çook şükür 2 gündür doktorundan hasta bakıcısına kadar dua ediyorum Allah iyilerle karşılaştırsın özelden hiçbir farkı yok bence ama bu sefer şanslıyım ilk doğumum başka hastanedeydi we rezalletti 🤦♀️🤦♀️