Arkadaşlar sezeryan olalı 4 gün oldu
Sezeryan yerimin alt kısmı genital bölgemde su toplaması oldu simdi fark ettim doğuma girmeden 2 gün önce agda yaptırmıştim normalde jilet kullanıyordum agda biraz tahriş yaptı şişti ama normal seyirde
Şimdi ağdadan dolayımı oldu Sezeryan dan dolayımı bilmiyorum sabh doktoruma gidicem hemn ama sabh kadar bekleyemiyorum sizede danışmak istiyorum