Sehercayr Merhaba kizlar doğumuma az bir süre kaldı fakat kızımın ismini hala belirleyemedik duyduğum araştırdığım neredeyse Her isim itici geliyor . Önerebileceginiz isimler varsa yazar mısınızz kizlar bu konu kafamı oldukça kurcalamaya başladı 🤨
yumukeller Sehercayr Ben 9 haftalık hamileyim cinaiyetimiz henüz belli değil erkek içinde kız içinde isim buldukça not alıyorum. İçine sinen bı tane çıkar belki canım. Ben en çok Asya Lina ya ısındım 😊😊İsra. Asya. Lina. Hira. İrem. Asel. Ecre. Azra. Ecrin. Erva. Gökçe. Alya
Nevink Sehercayr ne tur bir isim istediginize gore degisir bu ama bir iki tavsiye vereyim şuheda,sena,serra,ebrar,humeyra
HafsaRumeysa Sehercayr benm ilk kizim hatice rümeysa ikincisi kiz olursa zeynep hafsa olacak insaAllah 😊
Semipermeable Duru ve alin ismini seviyorum. alin biraz kafa değişik geliyor ama anlamı gerçekten güzel. Kısa ve net anlamlı isimleri seviyorum.
Didi6 Semipermeable Alin ismini iyi araştır canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2020/03/alin-isminin-gercek-anlam-ne-yabanc-bir.html?m=1
Reyhan2805 Sehercayr çok zor evet isim seçip koymak. Bizde zor karar verdik. Öyle herkesin koyduğu bir isim de istemedik.modern isim diye saçma sapan isimler türedi sanki. sonunda Ahsen e karar verdik.. hem manası güzel, hem çok koyan duymadım.
CgdmZtrk Didi6 ya size bayılıyorum 🙂 hep isimlerin linkini gönderiyorsunuz ya araştırın diye. Ne güzel. Sağolun