Humbas canm ben 25. Haftada ağrılardan acillik olmuştm hiç müsait değildm doktrm çıktı geldi.alttan bakıcam dedi.benimde tecrübesizlğm o an çok üzülmştm.sonra bi örtü verdi buraya çık örtüyü kapat dedi bacaklarına.doktrm erkek ve eşimde yanımda olsun nolur dedim .bi aletle baktı hiç görmüyo bile hiçte canm acımamıştı bişey hissetmedm bile.30 haftalıkkende sancılandm bu sefer kendi doktrma gitmedmde başka doktra gittm benm doktrm özel çünkü.maddiyattan.stajermiydi acemiydi bayab bi doktra denk geldm alttan bakıcam dedi.ben sanıorm. Aletle bakcak..elle baktı oysaki.bu sefer temizdm ama.canımı hem çok yaktı hemde lekelenmelere yol açtı .sende kendini kasma ama temiz olmaya çalış ben bayan doktrda kendmi kastım epey nedense