Cns33 ben inci agdadan siparis verdim, hem sarisini hem yesilini hem de pembesini denedim ama hic memnun kalmadim. bi yere 10 kere suruyorum tamamen alsin diye. yine de tamamen almamisti, artik yara olur bi daha denersem diye birakmistim. makinesiyle duruyor oyle, lanet ettirdi bana.