Pinarmelike Kizlar iyi geceler.. merak ettiğim bı konu var olurda sancılarım gece başlarsa mesai saatlerinin dışında ben hastaneye gittiğimde ne yapcam yani direk doğumhaneye mi gecicem acilden mi işlem yapılacak prosedürü bilmiyorum yardımcı olur musunuz 😊😉
UraSsmom Pinarmelike Canım sen bankoya gideceksin gerisini onlar halledecek neden düşünüyorsun bunları 🤗