ilknurd Kızlar bu doktoru tanıyan var mi gitmeyi dusunuyorum hep guzel yorumlar okudum aslında prof dr istiyordum ama bu doltoruda takip ediyordum içim ısınıyor kendısıne
Tbaaa ilknurd merhaba doktoru tanımıyorum ama bir arkadaşım doğumunu onda yaptı ve aşırı aşırı memnun kaldığını, bu konuda çok şanslı olduğunu söyler dururdu