Mrb kızlar 12+4 oldum bulantılarım azaldı sabah yada gün içinde hiç yok ama gece beni mahvediyor.Akşam yemeğinden bi kaç saat sonra başlıyor zorla uyuyorum.Prilam kullandım ve gece içince sabah için etkisini gösteriyor,gece etkili olması için nasıl kullanmam lazım bilgisi olan var mı?